Alice Janáková: Na Tlapnete sa mi páči, že je to stredne veľká firma a aj napriek rýchlemu rastu si spoločnosť zachovala prvky rodinnej atmosféry

Od začiatku marca je našou novou kolegyňou Alice Janáková, ktorá nastúpila na pozíciu obchodnej a marketingovej riaditeľky. Dali sme jej pár týždňov na rozhliadanie a teraz by Vás určite zaujímalo, aké sú jej plány a vízie do budúcnosti, kam by rada Tlapnet posunula v nasledujúcich mesiacoch a čo nové nás čaká.

Alice, prezraď nám niečo o sebe – odkiaľ si k nám prišla? Čo rada robíš vo voľnom čase?

Posledných 6 rokov sa pohybujem v oblasti telekomunikácií a ICT (v spol. Huawei, T-mobile, Cetin). Pred nástupom do sveta fixných a informačných technológií som viedla vlastné spoločnosti, ktoré sa zameriavali na predaj produktov a služieb v segmente B2B.

Prioritou v osobnom živote je moja dcéra, s ktorou trávim väčšinu voľného času. Náročnú pracovnú rovinu sa snažím vyvažovať športom, cestovaním, čítaním alebo odpočinkom v saune.

Prečo si si medzi ponukami práce zvolila práve Tlapnet?

Posledné roky som pracovala primárne v telco korporatoch, kde posúvať a meniť veci rýchlo spravidla nie je možné. Na Tlapnete sa mi páči, že je to stredne veľká firma, ktorej majiteľ je do chodu stále aktívne zapojený a aj napriek rýchlemu rastu si spoločnosť zachovala prvky rodinnej atmosféry. Pokiaľ sa pre niečo rozhodnem, tak konám a mám rada, keď sú výsledky vidieť rýchlo. A to mi Tlapnet a moja pozícia teraz umožňuje.

Aká si šéfka?

To je otázka skôr na mojich kolegov a podriadených. Dúfam, že dobrá ☺ Každopádne všetci máme určité rezervy. Snažím sa celý život učiť z chýb svojich aj ostatných a neopakovať ich. Určite som otvorená novým nápadom, pokiaľ majú hlavu a pätu. Ak to situácia nevyžaduje, nie som direktívna. Kolegov sa snažím motivovať. Sama mám rada výzvy, poriadok a lojalitu a vyžadujem to aj u ostatných.

Po niekoľkých týždňoch u nás, máš už dlhodobú víziu, kam by mal Tlapnet smerovať?

Máme špičkové služby, veľmi dobré firemné procesy a profesionálne Call centrum 24/7. Priestor na zlepšenie vidím v dlhodobej stratégii v oblasti komunikácie so zákazníkmi. Najdôležitejšiu úlohu totiž zohrávajú práve zákazníci – ich potreby a motivácia. Primárne pôjde o prehĺbenie týchto marketingovo-obchodných aktivít naprieč jednotlivými krokmi:

  1. Mať čo ponúknuť, byť nadšený svojou službou a veriť jej
  2. Byť vidieť
  3. Nadviazať vzťah
  4. Budovať dôveru
  5. Vzbudiť záujem
  6. Predať
  7. Budovať vzťah
  8. Dopredaj služieb a odporúčaní

A čo sú najbližšie kroky, ktorým sa chceš venovať a ktoré sú pre teba v nasledujúcich mesiacoch prioritou?

V najbližších mesiacoch sa budem venovať určitému "redizajnu" spoločnosti s cieľom viac našu firmu priblížiť zákazníkom. Ukázať im, že za kvalitným internetom stoja skvelí ľudia – kolegovia, ktorí firme dôverujú a posúvajú ju neustále ďalej a vďaka tomu máme možnosť rásť a byť lepší ako konkurencia.

V rámci rozširovania hľadáme nových kolegov na pozície naprieč firmou vrátane obchodného tímu. Obchodnému oddeleniu venujem nemalú časť svojej pracovnej doby a sú jednou z mojich najdôležitejších priorít vo firme.

Ďakujem za rozhovor.

Alice

Máte záujem o naše služby? Zavoláme Vám!