Daniel Bureš: Najviac ma na práci baví tá rozmanitosť a skvelý kolektív. V takomto prostredí sa pracuje hneď lepšie.

V dnešnom rozhovore sa pozrieme na pobočku do Hradca Králové, kde sme vyspovedali nášho administratívneho pracovníka Dana. Čo ho na práci najviac baví a ako vyzerá jeho typický deň? Dočítate sa nižšie. Pohodlne sa usaďte a smelo do toho.

Ako dlho si v Tlapnete a na akej pozícii?

V spoločnosti Tlapnet som od konca roku 2021, teda necelý rok a pol na pozícii administratívneho pracovníka na pobočke v Hradci Králové.

Môžeš nám prosím priblížiť tvoju náplň práce?

Moja hlavná náplň práce spočíva prevažne v komunikácii so zákazníkmi, či už osobne na pobočke alebo cez e-mail. Spoločne riešime napríklad spísanie novej zmluvy, alebo vytvárame dodatky k zmluvám existujúcim. Ďalej sa na mňa klienti môžu obracať v prípade prepisu na inú osobu. To je taký základ, tých činností je samozrejme mnohonásobne viac.

Ako vyzerá tvoj typický pracovný deň?

Mojím ranným rituálom je šálka kávy na pracovisku, bez toho by to nešlo. A že u nás máme výbornú kávu! Potom sa ide na vec. Na pobočke v Hradci Králové vydávame okrem iného aj balíky, takže si najskôr ráno skontrolujem nové zásielky, aby všetko sedelo a bolo v poriadku. Keď mám hotovo, sadám k počítaču a idem sa venovať e-mailom. Tiež riešim zákaznícke servisy, aby sme ich mali v systéme správne zadané alebo dokončujem nové dopyty na pripojenie. V priebehu tejto práce sa venujú ľuďom, ktorí prišli niečo riešiť priamo na pobočku, či už cez služby Tlapnetu alebo vyzdvihnutie zásielky. Potom nastáva čas obeda - dezert nesmie chýbať. No a potom opäť hurá do práce.

Čo ťa na tejto práci baví najviac?

Na tejto práci ma baví najviac jej rozmanitosť. Nielenže stretávame každý deň iných zákazníkov a s nimi zažívame aj iné situácie, ale aj preto, že sa naša firma stále rozvíja a rastie. S tým prichádza ruka v ruke aj mnoho nových vecí a zaujímavých skúseností.

Máš nejaké perličky so zákazníkmi, s ktorými by si sa rád podelil? Nejakú vtipnú situáciu priamo z pobočky.

Perličiek z pobočky je skutočne veľa. Medzi takú najčastejšiu by som určite zaradil rôzne pomenovania našej firmy, tých variantov som si vypočul už veľa, napríklad Tlaknet alebo potom aj rôzne zdrobneniny ako Tlapičkanet. Síce to sú maličkosti ale pobavia. Tiež sa mi stalo, že mi raz prišla na pobočku pani, ktorá si myslela, že pracujeme so zvieratami, pretože máme v logu labku. Občas sa človek na pobočke nenudí.

Keby si mal vypichnúť dve veci v Tlapnete, za ktoré si rád, ktoré by to boli?

Rozhodne by to bol kolektív, ktorý máme skutočne skvelý, v takomto prostredí sa hneď lepšie pracuje. Potom tiež otvorenosť a možnosť sa ďalej rozvíjať a rásť. Vždy sa objaví nová príležitosť, ako sa zlepšiť a posunúť svoje zručnosti zase o kus ďalej.

Ďakujem za rozhovor

Dan

Máte záujem o naše služby? Zavoláme Vám!