Petr Nevečeřal: Najväčšou výhodou nášho call centra je nepretržitá dostupnosť a kvalita operátorov
Petre, povedzte nám niečo o sebe, ako dlho pracujete v spoločnosti Tlapnet a čo vás na vašej práci najviac baví?
V spoločnosti pracujem už 10 rokov. Za ten čas som prešiel viacerými pozíciami, začínal som ako obchodný zástupca a teraz pracujem ako senior operátor. Na mojej práci ma najviac baví školenie nových pracovníkov.
Naše call centrum je zákazníkom k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Ako pracujete? Koľko vás je a aký máte rozvrh?
V call centre nás je spolu 9. Pracujeme na zmeny, striedame sa v 9-týždňovom cykle.
Aké sú najväčšie výhody nášho call centra pre zákazníkov?
Najväčšou výhodou nášho call centra je nepretržitá dostupnosť. Výhodu by som videl aj v kvalite operátorov, z ktorých väčšina má niekoľkoročné skúsenosti s najväčšími poskytovateľmi internetových služieb v krajine.
S čím môže naše call centrum zákazníkom pomôcť?
Zákazník s nami môže vyriešiť takmer všetko. Od všeobecných informácií, riešenia problémov, zmien taríf až po nezrovnalosti vo faktúrach.
Aké otázky riešite najčastejšie?
Asi najčastejšie nám zákazníci volajú kvôli všeobecným otázkam. Často sa hovory týkajú požiadaviek na nové služby alebo zmeny taríf. Ľudia sa tiež pýtajú na faktúry alebo výpadky našich služieb.
Môžu si zákazníci pred zavolaním na linku sami vyhľadať nejaké otázky? ČASTO KLADENÉ OTÁZKY? Chatbot?
Áno, zákazník si môže všetky informácie prehľadne vyhľadať na našej webovej stránke. Ak aj napriek tomu nenájde odpovede, môže využiť často kladené otázky a chatbota. Prípadne sme zákazníkom vždy k dispozícii na linke, kde nás môžu kontaktovať.
A na záver, čo robíte vo voľnom čase?
Voľný čas sa snažím tráviť s rodinou, s manželkou vychováváme dvoch synov. Rád vypnem pri práci v záhrade alebo pri futbale, či už ako hráč alebo divák.
Ďakujem za rozhovor.
Petr