Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte nás na telefónnom čísle +421 2 32 36 32 36 alebo nám napíšte na e-mailovú adresu info@tlapnet.sk. Naši operátori vám radi pomôžu alebo poradia. Linka funguje 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Svoju žiadosť, vrátane čísla zmluvy, ktorú vypovedáte, nám môžete zaslať poštou, dátovou správou, e-mailom s elektronickým podpisom alebo osobne odovzdať na niektorej z našich pobočiek.
Stačí mať televízor so vstupom HDMI, technik bude mať všetko, čo potrebujete.
Typická inštalácia u zákazníka trvá približne 1 až 3 hodiny.
Nie, ak váš televízor podporuje aplikáciu Watch TV.cz alebo Genius TV;
Všetko závisí od vašej polohy a zvoleného tarifu. Ďalším rozhodujúcim faktorom rýchlosti internetu je spôsob pripojenia, t. j. či sa pripájate cez wi-fi alebo kábel;
Náš technik otestuje rýchlosť vášho pripojenia a navrhne najlepšiu možnosť pripojenia pre vašu lokalitu.
Samozrejme! Všetky programy, filmy a seriály môžete nielen sledovať od začiatku, ale aj pozastaviť, ak potrebujete prestávku. Časť seriálu si dokonca môžete pozrieť doma pred televízorom a zvyšok dopozerať na chate na počítači.
Štandardná lehota splatnosti faktúry je 14 dní. Faktúru vám vždy zašleme elektronicky alebo písomne podľa vašich preferencií.
Prenos cez internetové pripojenie je možný. Potrebujeme vaše oznámenie a kontaktné údaje nového záujemcu o využívanie služby. Žiadosť o prevod musí vlastník zmluvy podať vždy osobne alebo písomne.
Všetky obľúbené funkcie, ktoré poznáte z webového rozhrania nášho televízora, nájdete aj v mobilnej aplikácii WatchTV, ktorá je určená na dotykové ovládanie. Patrí medzi ne sledovanie digitálnej televízie, počúvanie rozhlasových staníc, televízny archív s možnosťou nahrávania relácií a teraz aj videotéka, ktorá obsahuje stovky filmov, ktoré si môžete okamžite pozrieť. Aplikácia je k dispozícii pre systémy iOS aj Android.
Prehľad všetkých vašich účtov nájdete na zákazníckom portáli www.zakaznik.tlapnet.sk
Prípadne nás kontaktujte na ekonom@tlapnet.sk.
Naši operátori vám radi poradia s výberom najvhodnejšej tarify. Zavolajte nám na číslo 02 32 36 32 36 alebo napíšte info@tlapnet.sk. Radi s vami prediskutujeme najlepšiu ponuku.
Áno, môžeme poskytnúť pripojenie s rýchlosťou až 10 Gb/s. Vždy pre vás pripravíme konkrétnu ponuku riešenia na mieru. Zavolajte na 02 32 36 32 36 alebo napíšte na info@tlapnet.sk.
Faktúry môžete uhradiť bankovým prevodom, SIPO, v hotovosti na niektorej z našich pobočiek alebo kreditnou kartou a teraz aj prostredníctvom platobnej brány Comgate cez https://zakaznik.tlapnet.sk/prihlaseni zákaznícky portál.
Ak potrebujete dočasne pozastaviť služby, stačí nám poslať e-mailovú žiadosť na adresu info@tlapnet.sk alebo zavolať na našu infolinku +421 2 32 36 32 36. Ak bude vaša žiadosť schválená, môžete si služby pozastaviť až na šesť mesiacov.
Skontrolujte, či sú všetky káble správne pripojené. Ak je zapojenie v poriadku, odpojte router na približne 10 sekúnd. To umožní zariadeniu znovu načítať nastavenia z antény;
Ak máte problém len v jednom počítači a v ostatných zariadeniach je služba v poriadku, reštartujte ju.
Podrobné pokyny, ako postupovať, nájdete v zmluve na stranách 11 a 12 na tomto odkaze TAM.
V prípade, že ste vyskúšali všetko a internet stále nefunguje, kontaktujte nás kedykoľvek 24 hodín denne na telefónnom čísle +421 2 32 36 32 36 alebo napíšte na info@tlapnet.sk a my vám radi s čímkoľvek pomôžeme.
Konfigurácie a elektronické hlásenia porúch môžete nahlasovať aj na servis@tlapnet.sk. Technická podpora je k dispozícii od 06:00 do 22:00, 7 dní v týždni.
Ak to zistíte, okamžite vykonajte platbu. V prípade akýchkoľvek nezrovnalostí nás čo najskôr kontaktujte na ekonom@tlapnet.sk. Otváracie hodiny 08:00 - 11:30, 12:30 - 17:00. Prípadne môžete kedykoľvek zavolať na infolinku +421 2 32 36 32 36.
Pred obmedzením služby vám vždy pošleme dve upozornenia.
Ak máte od nás internet, môžete mať aj digitálnu televíziu. Kompletnú ponuku nájdete na Televízia.
Pre viac informácií nás kontaktujte na telefónnom čísle +421 2 32 36 32 36 alebo e-mailom info@tlapnet.sk.
Podrobné informácie o jednotlivých programoch nájdete na našej webovej stránke www.tlapnet.sk/televizia.
Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať na telefónnom čísle +421 2 32 36 32 36, kde vám radi poradíme.
V takom prípade nás kontaktujte na telefónnom čísle +421 2 32 36 32 36 alebo e-mailom info@tlapnet.sk. Môžete tiež vyplniť náš kontaktný formulár. Ozveme sa vám a zariadime všetko potrebné.
Odporúčame najprv skontrolovať, či nie je vypnutý zvuk na televízore alebo či nie je vypnutý reproduktor.
Ak máte všetko správne nastavené, skúste vypnúť a potom na päť minút zapnúť pripájacie zariadenie, t. j. smerovač alebo ONT.
Ak problém pretrváva, kontaktujte naše zákaznícke centrum na čísle +421 2 32 36 32 36.
Najprv odpojte set-top box zo zásuvky a nechajte ho vypnutý, ak máte viac ako jeden set-top box, musíte ich vypnúť všetky.
Potom reštartujte internetové zariadenie (switch/wi-fi router) a počkajte približne 2-3 minúty. Potom zapnite set-top box a nechajte ho nabehnúť;
Ak je služba stále nefunkčná, zavolajte na číslo +421 2 32 36 32 36. Pred telefonátom si overte, či vám internet funguje, a nahláste nám to.
Vybudujeme vám vyhradenú linku s garantovanou rýchlosťou pripojenia a vysokou dostupnosťou (SLA) až 99,8 %. Neváhajte nás kontaktovať pre nezáväznú obchodnú ponuku. Zavolajte na +421 2 32 36 32 36 alebo napíšte na info@tlapnet.sk.