Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Kontaktujte nás na telefónnom čísle +421 2 32 36 32 36 alebo nám napíšte na e-mailovú adresu info@tlapnet.sk. Naši operátori vám radi pomôžu alebo poradia. Linka funguje 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Stačí mať televízor so vstupom HDMI, technik bude mať všetko, čo potrebujete.
Typická inštalácia u zákazníka trvá približne 1 až 3 hodiny.
Nie, ak váš televízor podporuje aplikáciu Watch TV.cz alebo Genius TV;
Štandardná lehota splatnosti faktúry je 14 dní. Faktúru vám vždy zašleme elektronicky alebo písomne podľa vašich preferencií.
Všetky obľúbené funkcie, ktoré poznáte z webového rozhrania nášho televízora, nájdete aj v mobilnej aplikácii WatchTV, ktorá je určená na dotykové ovládanie. Patrí medzi ne sledovanie digitálnej televízie, počúvanie rozhlasových staníc, televízny archív s možnosťou nahrávania relácií a teraz aj videotéka, ktorá obsahuje stovky filmov, ktoré si môžete okamžite pozrieť. Aplikácia je k dispozícii pre systémy iOS aj Android.
Prehľad všetkých vašich účtov nájdete na zákazníckom portáli www.zakaznik.tlapnet.sk
Prípadne nás kontaktujte na ekonom@tlapnet.sk.
Áno, môžeme poskytnúť pripojenie s rýchlosťou až 10 Gb/s. Vždy pre vás pripravíme konkrétnu ponuku riešenia na mieru. Zavolajte na 02 32 36 32 36 alebo napíšte na info@tlapnet.sk.
Faktúry môžete uhradiť bankovým prevodom, SIPO, v hotovosti na niektorej z našich pobočiek alebo kreditnou kartou a teraz aj prostredníctvom platobnej brány Comgate cez https://zakaznik.tlapnet.sk/prihlaseni zákaznícky portál.
Ak potrebujete dočasne pozastaviť služby, stačí nám poslať e-mailovú žiadosť na adresu info@tlapnet.sk alebo zavolať na našu infolinku +421 2 32 36 32 36. Ak bude vaša žiadosť schválená, môžete si služby pozastaviť až na šesť mesiacov.
Skontrolujte, či sú všetky káble správne pripojené. Ak je zapojenie v poriadku, odpojte router na približne 10 sekúnd. To umožní zariadeniu znovu načítať nastavenia z antény;
Ak máte problém len v jednom počítači a v ostatných zariadeniach je služba v poriadku, reštartujte ju.
Podrobné pokyny, ako postupovať, nájdete v zmluve na stranách 11 a 12 na tomto odkaze TAM.
V prípade, že ste vyskúšali všetko a internet stále nefunguje, kontaktujte nás kedykoľvek 24 hodín denne na telefónnom čísle +421 2 32 36 32 36 alebo napíšte na info@tlapnet.sk a my vám radi s čímkoľvek pomôžeme.
Konfigurácie a elektronické hlásenia porúch môžete nahlasovať aj na servis@tlapnet.sk. Technická podpora je k dispozícii od 06:00 do 22:00, 7 dní v týždni.
Ak máte od nás internet, môžete mať aj digitálnu televíziu. Kompletnú ponuku nájdete na Televízia.
Pre viac informácií nás kontaktujte na telefónnom čísle +421 2 32 36 32 36 alebo e-mailom info@tlapnet.sk.
Podrobné informácie o jednotlivých programoch nájdete na našej webovej stránke www.tlapnet.sk/televizia.
Ak máte akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať na telefónnom čísle +421 2 32 36 32 36, kde vám radi poradíme.
V takom prípade nás kontaktujte na telefónnom čísle +421 2 32 36 32 36 alebo e-mailom info@tlapnet.sk. Môžete tiež vyplniť náš kontaktný formulár. Ozveme sa vám a zariadime všetko potrebné.
Odporúčame najprv skontrolovať, či nie je vypnutý zvuk na televízore alebo či nie je vypnutý reproduktor.
Ak máte všetko správne nastavené, skúste vypnúť a potom na päť minút zapnúť pripájacie zariadenie, t. j. smerovač alebo ONT.
Ak problém pretrváva, kontaktujte naše zákaznícke centrum na čísle +421 2 32 36 32 36.
Vybudujeme vám vyhradenú linku s garantovanou rýchlosťou pripojenia a vysokou dostupnosťou (SLA) až 99,8 %. Neváhajte nás kontaktovať pre nezáväznú obchodnú ponuku. Zavolajte na +421 2 32 36 32 36 alebo napíšte na info@tlapnet.sk.
Všetko závisí od vašej polohy a zvoleného tarifu. Ďalším rozhodujúcim faktorom rýchlosti internetu je spôsob pripojenia, t. j. či sa pripájate cez wi-fi alebo kábel;
Náš technik otestuje rýchlosť vášho pripojenia a navrhne najlepšiu možnosť pripojenia pre vašu lokalitu.
Naši operátori vám radi poradia s výberom najvhodnejšej tarify. Zavolajte nám na číslo 02 32 36 32 36 alebo napíšte info@tlapnet.sk. Radi s vami prediskutujeme najlepšiu ponuku.
Najprv odpojte set-top box zo zásuvky a nechajte ho vypnutý, ak máte viac ako jeden set-top box, musíte ich vypnúť všetky.
Potom reštartujte internetové zariadenie (switch/wi-fi router) a počkajte približne 2-3 minúty. Potom zapnite set-top box a nechajte ho nabehnúť;
Ak je služba stále nefunkčná, zavolajte na číslo +421 2 32 36 32 36. Pred telefonátom si overte, či vám internet funguje, a nahláste nám to.
Prenos cez internetové pripojenie je možný. Potrebujeme vaše oznámenie a kontaktné údaje nového záujemcu o využívanie služby. Žiadosť o prevod musí vlastník zmluvy podať vždy osobne alebo písomne.
Svoju žiadosť, vrátane čísla zmluvy, ktorú vypovedáte, nám môžete zaslať poštou, dátovou správou, e-mailom s elektronickým podpisom alebo osobne odovzdať na niektorej z našich pobočiek.
Ak to zistíte, okamžite vykonajte platbu. V prípade akýchkoľvek nezrovnalostí nás čo najskôr kontaktujte na ekonom@tlapnet.sk. Otváracie hodiny 08:00 - 11:30, 12:30 - 17:00. Prípadne môžete kedykoľvek zavolať na infolinku +421 2 32 36 32 36.
Pred obmedzením služby vám vždy pošleme dve upozornenia.
Samozrejme! Vybrané programy, filmy a seriály môžete nielen sledovať od začiatku, ale aj pozastaviť, ak potrebujete prestávku. Časť seriálu si dokonca môžete pozrieť doma pred televízorom a zvyšok dopozerať na chate na počítači.