Sesterská spoločnosť skupiny Tlapnet má aktívne call centrum zamerané na obchodnú komunikáciu s klientmi. Jednou z činností je sprostredkovanie kontaktu za účelom dohodnutia stretnutia (inštalácie) alebo identifikácie obchodného potenciálu. Vytvára tak podporu pre organizácie a ich obchodné siete. Call centrum má diferencovaný prístup ku koncovým klientom. Osobitný postup pre súkromný sektor - maloobchodný a súkromný; a osobitný postup pre podnikový sektor. Oslovovanie vykonávajú vyškolení asistenti predaja a asistenti, ktorí už majú skúsenosti s telemarketingom. Call centrum pristupuje ku každému klientovi individuálne a môže meniť politiku telefonovania podľa jeho potrieb.
Prostredníctvom tohto média sa zameriava na informovanie zákazníkov a na získavanie nových členov komunity. Organizujú sa súťaže a odovzdávajú sa informácie. Nadriadení získavajú viac informácií o klientovi prostredníctvom stránky spoločnosti na Facebooku.
Hromadné odosielanie SMS (informácie, ponuky,...) alebo e-mailov a následné spracovanie prichádzajúcich správ (prijímanie objednávok, registrácií,...). Všetko pripravené s pomocou našich grafikov. Sme schopní zabezpečiť aj prípravu newsletterov, ktoré sa následne zasielajú zákazníkom.
Používa sa na určenie spokojnosti zákazníkov s kontaktným centrom, pobočkami, sieťou zamestnancov atď.
Ponúkame aj možnosť outsourcovania obchodného teamu. Obchodný team skladajúci sa minimálne v počte 4 ľudí (3 obchodníci a jeden supervízor) dorazí do dopytovanej lokality a zaistí aktívnu akvizíciu nových zákazníkov. Minimálna doba pobytu obchodníka v danej lokalite sú 4 dni. Ubytovanie je zahrnuté už v cene akvizície zákazníka. Obchodníci sú riadení pomocou mobilnej aplikácie v tablete, takže sa nechajú vopred vyčleniť miesta, kde sa nemajú pohybovať (aby neoslovovali aktuálnych zákazníkov klienta). Reporty sú samozrejme opäť spracované v štatistikách a odovzdané zadávateľovi.
Nezáväzne požiadať